Concert Celia @ Euromall Pitesti

4 gânduri despre „Concert Celia @ Euromall Pitesti

    • Buna, Catalin! Imi pare bine! fotografia a fost facuta in acelasi timp cu poza ta. Mi-as fi dorit sa prind un cadru mai bun, dar ai vazut cati fani entuziasti erau acolo.

  1. Felicitari pentru poze, pentru postare si pentru initiativa de a poza un eveniment !

    Tehnic vorbind, pozele au iesit cam soft.
    Cred ca ai mers pe modul Auto al camerei tale, iar camera a deschis diafragma la maxim iar ISO l-a dus cat a putut de jos.
    Multe din obiective sunt soft deschise la maxim, iar la F/1.8 campul de profunzime este foarte ingust si sensibil.

    Intr-o astfel de situatie era mai bun modul A (Aperture) – trebuia inchisa un pic diafragma (sa zicem F/2.8) iar ISO setat la 800.

    La mai bune !

  2. Bun venit pe blogul meu, Adrian! Iti multumesc pentru feedback-ul constructiv, cu siguranta o sa aplic cele de mai sus. Pozele au fost facute pe modul Manual, cu un obiectiv canon EF 50mm/1:1.8 II, iar in ceea ce priveste Apertura si ISO, mi s-a parut o setare rezonabila.
    Pentru ca sunt la inceput de drum, te invit sa urmaresti blogul meu in continuare si sa-mi urmaresti evolutia fotografica.

Lasă un răspuns

